REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Wrocław] Na Klecinie powstanie budynek wielorodzinny. To drugi projekt tego inwestora na tym osiedluartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Na Klecinie powstanie budynek wielorodzinny. To drugi projekt tego inwestora na tym osiedlu
Polskie Towarzystwo Finansowe otrzymało na początku sierpnia pozwolenie na budowę budynku wielorodzi...
Dwa nowoczesne parki handlowe, w Zabrzu i w Gliwicach, zostały pozyskane przez prywatnego inwestoraartykuł
Pokaż artykuł
Dwa nowoczesne parki handlowe, w Zabrzu i w Gliwicach, zostały pozyskane przez prywatnego inwestora
Kolejna transakcja na rynku powierzchni handlowych w Polsce. Dwa nowoczesne parki handlowe w województwie śląskim, jeden zlokalizowany w Zabrzu a drugi w Gliwicach, zostały pozyskane przez prywatnego inwestora.
[Wrocław] Dwa wrocławskie zabytki zostaną uratowaneartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Dwa wrocławskie zabytki zostaną uratowane
Wrocławski Park Technologiczny S.A. pozyskał kolejnego inwestora, który na terenie Maszynowni Biznes...
[Kraków] Park Zakrzówek: znamy najlepsze projekty, teraz czas na mieszkańcówartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Park Zakrzówek: znamy najlepsze projekty, teraz czas na mieszkańców
Komisja konkursowa wskazała cztery najlepsze projekty na zagospodarowanie Zakrzówka – krakowianie te...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Lublin] SkyHouse
Lublin, Węglin Południowy, Kryształowa
Kolejna wielka amerykańska sieć restauracji fast food chce wejść do Polskiartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna wielka amerykańska sieć restauracji fast food chce wejść do Polski
Kolejna wielka amerykańska sieć restauracji wejść do Polski. Tym razem jest to Wendy’s, to wywodząca się ze Stanów Zjednoczonych sieć restauracji szybkiej obsługi specjalizująca się w hamburgerach. Globalnie prowadzi ponad 7 tys. restauracji w ponad 30 krajach na całym świecie. Docelowo w Polsce powstać mają nawet setki lokali tej marki.
[Polska] Sektor handlowy i regionalne rynki biurowe na celowniku inwestorów w 2015 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Sektor handlowy i regionalne rynki biurowe na celowniku inwestorów w 2015 r.
Według najnowszego raportu firmy Savills, aktywność inwestorów w Polsce w 2014 r. pozostała na wysok...
Trwają pierwsze prace związane z odbudową Pałacu Hatzfeldów we Wrocławiu. Powstanie w nim luksusowy 5-gwiazdkowy hotel [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają pierwsze prace związane z odbudową Pałacu Hatzfeldów we Wrocławiu. Powstanie w nim luksusowy 5-gwiazdkowy hotel [WIZUALIZACJE]
Coraz bliżej do rozpoczęcia nowej, dużej inwestycji w samym centrum stolicy Dolnego Śląska, odbudowy dawnego Pałacu Hatzfeldów przy ulicy Wita Stwosza 32, na Starym Mieście, zaledwie kilkaset metrów od wrocławskiego Rynku. Będzie to jedna z największych i najważniejszych rewitalizacji od zakończenia II wojny światowej we Wrocławiu. W zrekonstruowanym, okazałym budynku powstanie luksusowy, 5-gwiazdkowy hotel.
[Gdańsk/Gdynia] Ekspansja marki mercure w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk/Gdynia] Ekspansja marki mercure w Polsce
Już od 3 lat marka Mercure dynamicznie powiększa swoją sieć zarówno w Polsce, jak i krajach Bałtycki...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Europa] Dobre perspektywy rozwoju rynku centrów handlowych w Europie Środkowejartykuł
Pokaż artykuł
[Europa] Dobre perspektywy rozwoju rynku centrów handlowych w Europie Środkowej
Z najnowszego raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield dotyczącego rozwoju centró...
[Wrocław] Kolejny biurowiec stanie w Promenadach Wrocławskich [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Kolejny biurowiec stanie w Promenadach Wrocławskich [WIZUALIZACJE]
Zita - tak będzie nazywał się drugi po Epsilonie biurowiec, który powstanie w ramach Promenad Wrocła...
REKLAMA